Jak zakwestionować raport kredytowy

Jak zakwestionować raport kredytowy
16 października 2020
Category: Ocen Kredytowych

Jeśli zauważysz coś niedokładnego w raporcie kredytowym TransUnion, ale nie wiesz, co dalej zrobić, możemy pomóc. Wykonaj poniższe proste kroki, aby rozpocząć spór online, a my rozpoczniemy dochodzenie.

1. Dowiedz się, co jest nie tak

Czy widzisz w raporcie kredytowym konto, którego nie znasz? Czy widzisz nieścisłości na kontach, które zapłaciłeś w całości lub na starych kontach, które nie powinny się już pojawiać?

Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie jest twierdząca, możesz zakwestionować przedmiot (y). Jeśli nie masz wiedzy o koncie, może to być kradzież tożsamości lub konto krewnego o podobnym imieniu (np. Młodszy lub starszy). Wszystko to jest dobrym wskaźnikiem, że powinieneś rozpocząć spór, aby upewnić się, że wszystkie informacje w raporcie kredytowym są dokładne.

2. Skontaktuj się z agencją sporządzającą sprawozdania kredytowe

Gdy zauważysz niedokładność, skontaktuj się z agencją kredytową, aby rozpocząć spór. TransUnion zapewnia internetowy proces rozstrzygania sporów kredytowych, który jest najszybszym i najłatwiejszym sposobem rozpoczęcia sporu. Mamy również obszerne często zadawane pytania online, które zawierają odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące sporów.

Aby rozpocząć spór online, musisz założyć konto, aby móc zalogować się później, aby sprawdzić swój status lub wyświetlić wyniki dochodzenia. Po skonfigurowaniu konta wybierz „Nowe dochodzenie” i wybierz elementy, które chcesz zakwestionować. Powinieneś również przesłać dokumenty potwierdzające, takie jak kopie anulowanych czeków, które potwierdzają twoje roszczenie.

Prześlij spór, a my zajmiemy się nim stamtąd; jeśli nie będziemy w stanie rozstrzygnąć sporu na podstawie jakichkolwiek przesłanych przez Ciebie dokumentów, powiadomimy wierzyciela (wierzycieli) o tym, z czym się spierasz, aby mogli nam zweryfikować informacje lub zmodyfikować lub usunąć przedmiot u nas i w swoich dokumentacja.

3. Przejrzyj wyniki dochodzenia

Po zakończeniu dochodzenia (zwykle w ciągu 30 dni) wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o konieczności zalogowania się i przejrzenia wyników oraz zaktualizowanego raportu kredytowego.

Jeśli nie zgadzasz się z wynikami, dobrym pomysłem może być skontaktowanie się bezpośrednio z wierzycielem i dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów na poparcie roszczenia. Jeśli wierzyciel odrzuci Twoje roszczenie, nadal musi zgłosić agencji kredytowej, że informacje są kwestionowane. Jeśli wierzyciel zgadza się z Twoim roszczeniem, musi polecić agencji informacji kredytowej, aby zaktualizowała lub usunęła pozycję.

Zapamiętaj

Nawet jeśli masz świetną historię kredytową, błąd w raporcie kredytowym może mieć znaczący negatywny wpływ, dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać raport kredytowy pod kątem nieścisłości. Usunięcie niedokładnych informacji w trakcie sporu pomaga upewnić się, że wszystkie Twoje informacje są aktualne, co jest ważne podczas dokonywania dużych zakupów lub ubiegania się o kredyt.

Zastrzeżenie: informacje zamieszczone na tym blogu były aktualne w momencie jego pierwszej publikacji. Nie gwarantujemy dokładności ani kompletności przedstawionych informacji. Informacje zawarte na blogu TransUnion służą wyłącznie celom edukacyjnym i nie stanowią porady prawnej ani finansowej. W sprawie konkretnej sytuacji należy skonsultować się ze swoim prawnikiem lub doradcą finansowym. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dowolnego wymienionego produktu, odwiedź transunion.com. Ta strona podlega polityce prywatności TransUnion Interactive znajdującej się tutaj.

Co musisz wiedzieć:

Istnieją różne typy ocen kredytowych, a pożyczkodawcy używają wielu różnych typów ocen kredytowych do podejmowania decyzji kredytowych. Otrzymana ocena kredytowa oparta jest na modelu VantageScore 3.0 i może nie być modelem oceny kredytowej używanym przez pożyczkodawcę.

* Cena subskrypcji wynosi 24,95 USD miesięcznie (plus podatek w stosownych przypadkach).

Dziękuję Ci!

Twoje ustawienia plików cookie zostały zastosowane.

Gdy korzystasz z naszej strony internetowej, my i nasi zewnętrzni dostawcy zbieramy informacje o Twojej aktywności w Internecie i innych sieciach elektronicznych (adres IP, informacje o urządzeniu i informacje dotyczące interakcji z naszą witryną) za pośrednictwem plików cookie i innych technologii. Używamy tych danych osobowych, aby poprawić wrażenia użytkownika, analizować wydajność i ruch na naszej stronie internetowej oraz zapewniać ukierunkowane reklamy. Jeśli chcesz zrezygnować z używania nieistotnych plików cookie stron trzecich i wszelkich plików cookie stron trzecich, które mogą być uważane za sprzedaż zgodnie z prawem stanu Kalifornia, wybierz opcję „Ogranicz wszystko”. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak używamy plików cookie, zapoznaj się z naszą Informacją o ochronie prywatności.

Proszę to zanotować:

  1. Ta rezygnacja dotyczy tylko informacji gromadzonych i udostępnianych za pośrednictwem plików cookie, modułów śledzących i innych technologii podczas przeglądania naszej witryny lub korzystania z naszych aplikacji. Jeśli chcesz zrezygnować ze sprzedaży Twoich danych w inny sposób niż za pomocą plików cookie, kliknij tutaj.
  2. Nadal będziesz widzieć reklamy, ale mogą one nie być ukierunkowane i mogą nie być dla Ciebie istotne.
  3. Jeśli jesteś użytkownikiem-gościem lub nie jesteś zalogowany na swoje konto, Twoja opcja rezygnacji będzie obowiązywać tylko w przypadku tej przeglądarki lub aplikacji. Jeśli usuniesz lub wyczyścisz wszystkie pliki cookie, Twój wybór nie zostanie zapisany i będziesz musiał ponownie zrezygnować po powrocie do witryny.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy