Co zrobić, gdy firma obsługująca karty kredytowe nie obniży Twojego oprocentowania

17 lutego 2021
Category: Stóp Procentowych

Czytelnik A Trees Full of Money pisze w:

Niedawno zadzwoniłem do działu obsługi klienta wystawcy karty kredytowej, aby dowiedzieć się, jak obniżyć moją roczną stopę procentową. Przedstawiciel powiedział mi, że nie jest w stanie zmniejszyć mojego zainteresowania bardziej, niż było. Czy masz jakieś sugestie dotyczące obniżenia oprocentowania karty kredytowej?

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​istnieje kilka różnych rodzajów przedstawicieli obsługi klienta w centrach telefonicznych każdej firmy obsługującej karty kredytowe. Chodzi o to, aby porozmawiać z odpowiednim typem, aby uzyskać najlepszy wynik.

Przedstawiciel obsługi klienta „Basic: Są to przedstawiciele, z którymi rozmawiasz, dzwoniąc na „gorącą linię obsługi klienta. Mają ograniczoną „zdolność do rozwiązywania problemów z opóźnieniami w płatnościach, kwestii stóp procentowych i limitów salda. Są związani z góry określonymi limitami, które zwykle pojawiają się na ekranach ich komputerów, pokazując informacje o koncie.

W twoim przypadku prawdopodobnie masz już najniższe dostępne oprocentowanie, w przeciwnym razie dałby ci je również za wyjście z rozmowy (przedstawiciele obsługi klienta są oceniani według „średniej długości rozmów).

Kiedy prosisz o rozmowę z przełożonym, często zostajesz przeniesiony do jednego z jego „kumpli, z którymi pracuje. Przełożony wcale nie jest superwizorem. On również jest ograniczony tymi samymi wytycznymi. Co jakiś czas będziesz mieć „prawdziwego nadzorcę, który będzie mógł obniżyć Ci lepszą stopę procentową.

Przedstawiciel obsługi klienta „Specjalista ds. Retencji: Kiedy dzwonisz do przedstawiciela obsługi klienta, aby anulować swoje konto, często zostajesz przeniesiony do „specjalisty ds. Retencji , który jest przeszkolony, aby zrobić wszystko, co w jego mocy, aby pozostać klientem. Mają znacznie większą moc, jeśli chodzi o obniżanie stóp procentowych, opłat itp., Aw niektórych przypadkach nawet z mocą wsteczną usuwają wcześniejsze opłaty odsetkowe.

To są przedstawiciele obsługi klienta, z którymi chcesz mieć do czynienia!

Sztuczka prowadząca do uzyskania pozytywnych wyników od przedstawiciela obsługi klienta „specjalisty ds. Utrzymania polega na ułożeniu kart na swoją korzyść. Powiedz im, że masz ofertę innej firmy obsługującej karty kredytowe, aby przenieść saldo po niższym oprocentowaniu.

Nawet jeśli masz przyzwoity wynik kredytowy (>680), istnieje kilka firm obsługujących karty kredytowe, które oferują 0% oprocentowanie transferów salda przez 12 miesięcy (lub w niektórych przypadkach dłuższe)

A jeśli sprawdzą twój blef?

Jeśli przedstawiciel nie ustąpi w sprawie Twojej stopy procentowej, możesz rozważyć faktyczne przeniesienie salda do „lepszej firmy obsługującej karty kredytowe, która to zrobi.

Kiedy oddzwonisz do firmy obsługującej Twoją obecną kartę kredytową, aby anulować kartę, zorientuje się, że nie blefujesz, i może wtedy podać Ci oczekiwaną stopę procentową.

Kiedy kilka lat temu zadzwoniłem, aby anulować moją kartę USAA, powiedziałem im, że nie korzystam z karty i chcę ją anulować. Zapytali mnie, dlaczego chcę to zrobić, i powiedziałem im, że wydałem za dużo na inne moje karty kredytowe i nie chcę robić tego samego z moją kartą kredytową USAA.

Przedstawiciel poinformował mnie, że pozwoli mi przelać saldo moich innych kart kredytowych do USAA z oprocentowaniem 0% przez 12 miesięcy. Ponieważ na innych kartach posiadałem saldo prawie 20 000 $ przy około 8%, zaoszczędziłoby mi to około 1800 $ w pierwszym roku!

To była zbyt dobra transakcja, żeby z niej zrezygnować!

Rozejrzyj się za ofertami transferu salda od innych firm obsługujących karty kredytowe. Zadzwoń do firmy obsługującej Twoją obecną kartę kredytową i zapytaj, czy „dopasują ofertę konkurenta. Jeśli tego nie zrobią, przeniesie Twoje saldo do innej firmy!

Przedstawiciele obsługi klienta „agencji windykacyjnej: Agent ds. Obsługi klienta końcowego znalazł w większości centrów telefonicznych wydawców kart kredytowych „agenta windykacyjnego. Początkowo, kiedy wystawca karty kredytowej grozi, że wyśle ​​saldo karty kredytowej do windykacji, nie od razu sprzedaje „nieściągalny dług firmie windykacyjnej. Wyślą go do jeszcze jednego działu w call center, który obsługuje zaległe konta.

Przedstawiciele ci mają prawo do obniżania salda na Twoich kartach kredytowych, a także do obniżania odsetek, opłat i tworzenia planów płatności. Niestety, kontakt z tymi przedstawicielami poważnie obniży Twoje wyniki kredytowe, ponieważ zazwyczaj nie będą z Tobą rozmawiać, chyba że Twoje konto jest przeterminowane o ponad 90 dni.

Za dużo długu? Pobierz nasz darmowy kalkulator śnieżki Drzewa pełne pieniędzy i zobacz, jak szybko możesz spłacić swój dług.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy